About Me

My photo
Terengganu, Malaysia
#Fatin Syahirah , 25 SEPT , student at UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN . Faculty Technology Management and Business .

Sunday 11 November 2012

FESTKON KE-12 UTHM

Assalamualaikum , Selamat malam
hai , :)
eventhough aku tahu sekarang nie dah lewat malam , aku still nak jugak hupdate my lably belog nie sebab aku tak leh tido and eksaited lebihh nak cite kat korang pasal mende nie . tahu takk !! kitorang dekat UTHM baru jer habis Festival Konvokesyen kali ke-12??? and and and, aku adalah salah sorang kru yang terlibat.. :D

what?? aku baru sem 1?? 
yes ! tak salah kan sem 1 aku dah nak terjebak dengan benda benda macam nie .? masa nie laa nak cari pengalaman kata orang . nanti dah naik sem 2 3 and so on, mesti dah busy dengan pelbagai kerja lain lagi . ini laa masa nak cari pengalaman . jangan ingat masuk Universiti untuk belajarje okeyyy... berorganisasi dan terlibat dalam aktiviti aktiviti pown penting jugak tahu ! 
taknak cakap banyak , korang pun tahu sendiri kan?? nak tengok gambar?? letss cekidautt !~~~ :D :D :D

FYI , aku jadi kru nie under unit Pengangkutan , :)

 #banner

# kitorang dapat baju FESTKON 12 , tag nie and payung . tapi pic payung nyer takde laa.. heee 
 #nie time tengah bertugas . bukan curi tulang oke . cuma isi masa terluang . *muka macam jahat giler. -.-"

 #sementara tunggu makan sampai , kitorang main nie . hilangkan penat . join bebudak . haha . xD

#we are Awesome Woman , ;)

#lastly , aku beli nie untuk diri aku sendiri . as teman tidor .. harap orang nak bg? hmm.....

pengalaman nie memang yang terrrbaaikkk... even penat , tapi sangat sangat sangat seronok and puas hati . nanti nak join jadi kru untuk MHS bebudak junior pulak, insyaAllag , :)

No comments: