About Me

My photo
Terengganu, Malaysia
#Fatin Syahirah , 25 SEPT , student at UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN . Faculty Technology Management and Business .

Thursday 18 July 2013

Tambah ilmu - Hasellusiby/Mr Futurephenomenon

Salam...

Dah beberapa hari kan sejak blog nie di-hupdate.. Sejak beberapa hari lepas jugak la aku dah menelaah 2 blog nie.. Blog nie blog yang ditulis oleh penulis yang sama tapi di link/web yang berbeza. Bersebab... Kalau nk tahu, mungkin korang boleh baca sendiri. Beliau dikenal sebagai Hasellusiby , Mr Aiz,  FuturePhenomen dll .

Tapi benda nie dah menarik perhatian aku sejak baca artikel beliau yang bertajuk BANGSA MIM . Korang kalau nak tahu, boleh baca jugak. Best ambik tahu pasal benda benda nie. Sebab ia nye tanpa kita sedar (atau ada yang sedar tapi buat buat tak tahu) melibatkan diri kita jugak.. Baca benda nie sikit sebanyak dah membuka minda aku jugak untuk tahu serba sikit pasal kewujudan kejadian segala ciptaanNya. Menarik sebab ia tak terjangkau dek akal fikiran kita dan makin banyak baca, makin kerdil rasa diri korang (kalau korang paham la ape yang korang baca tu).

Ada beberapa post yang memang menarik perhatian aku dalam hasil tulisan beliau nie. Ada jugak ayat ayat yang menarik perhatian aku yang aku printscreen. Kalau korng nak try jugak baca baca tambah ilmu tambah pengetahuan boleh la cari2.. Yang setakat 2 nie yang aku dah baca pun dah macam banyak benda boleh tahu.

Nie link yang aku dah baca. Aku dapat bagi link lengkap je. Tak dapat nak attach sebab payah sikit. Aku pakai fon je nie buat hupdate segala mende :

1. futurephenomenon.wordpress.com
2 . nusanaga.blogspot.com

#dapat tahu ilmu yang kita tak pernah tahu dan ada nie memang seronok :-)

No comments: