About Me

My photo
Terengganu, Malaysia
#Fatin Syahirah , 25 SEPT , student at UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN . Faculty Technology Management and Business .

Saturday 12 May 2012

back for 10 minutes only...

IM BACK !!!!! =D

tapi untuk 10 minit jer laa... hehe .  sori yerr . .  sangat sangat tak menyempat nak online sekarang . dengan keje balik malam camnie . dah balik , hada katil jer la. dah berapa hari eahh tak online??? hmm.... =.=

ssebenarnye, kalau nak ikutkan jadual , sempat sangat nak online. tapi disebabkan bila masuk jer , dah kena ganti kan shift orang , balik malam , susah la sikit . kepenatan yang melamau buat aku memang takde feel satu sen pown nak online check facebook, twitter dengan blog bagai . sepanjang masa keje , bila kat luar dah gelap jer , benda yang paling dirindu rindu adalah katil yang empul macam... macam... " ohh... lazatnya kalo boleh golek golek atas katil" xD tapi harapan je la kan... terima jer la hakikat yang sebenarnya time tuh tengah keje and memang kena berdiri tercongok dekat situ!

sebab takde langsung nak hadap benda nie adalah dalam seminggu dari mula mula masuk keje ritu , aku kena hadap full shift dari 10 pagi sampai 10 malam haa ! dah balik , dekat pukul 11 jugak . dengan badan penat , belakang rasa nak tercabut , kaki dah macam batu bata , memang TAK laaa aku nak online . =.=" sorry yahh.... yang menunggu entry entry baru bagai . takde informasi baru sebab tak sempat nak surver. berita yang paling latest aku tahu pown tempat keje aku tengah wat sale sekarang . dah rasa macam ayam bawah temourung , terkurung tanpa berita berita luar . =.="

hari nie.... hari nie dapat online sebab nie lah satu satunya hari yang aku dapat balik pukul 7 . sebenarnye keluar pukul 7 dari tempat keje jee... sebab lepas tu aku ngular laa.. kena tunggu adik aku plak abis keje . sampai umah pown pukul 10 jugak . haramjadah kan??? macam takde makna jer nak balik awal bagai . HAHAHA !!!! xD 

umm.... umm.... tak tahu la nak melalut ape . btw , aktiviti singgah singgah , tak sempat lagi nak wat . yang dah follow , tenx . nnti saye check in dekat temat awak jugak ye . :)
sekarang memang tak sempat , mintak maaf banyak banyak taw sayang... =D nanti dah ade masa yang tiptop ! janji akan singgah balik blog korang... saye kan sayang anda anda semua. hehe , :)

ade pape soklan , nanti post la dekat shoutbox. klu bnyak , saye buat satu entry untuk jawab soklan soklan korang jer . dan........ memang muka atas tuh jer macam najwa letupp... saye pown xtahu kenapa. xpenah perasan pown . =.=" . saye sebenarnye seorang yang gemuk + pendek = memang tak lawa . itu hanya gambar semata mata .. . :D 



No comments: