About Me

My photo
Terengganu, Malaysia
#Fatin Syahirah , 25 SEPT , student at UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN . Faculty Technology Management and Business .

Tuesday 22 May 2012

prepare for future !

ASSALAMUALAIKUM...

HAII !!!!!!!!!!!!!!!!! (baca dengan suara Upin Ipin tuh) ngehehehe.... rase macam lama jer tak online. hoho . keje tak sudah sudah . . nak cari duit la katekan.. :p *bajet. macam la tak dapat dengan mak. 

hari nie dapat online sebab off day . nasib baik kan? 3 minggu keje , baru dua hari cuti . dengan keje full day seminggu lebih , memang amat sangat very very the penat laa..... rasa macam nak je tido puas puas hari cuti nie... tapi memang tak dapat laa kalau dah hari cuti pown banyak benda nak kena buat kan? 

nak tahu kenape tetibeehhhhh hari nie dapat mengonlinekan diri?? hehehe... sebab pepagi dah keluar , kna siap siap buat semua benda untuk temuduga jumaat nanti . YES ! SAYE DAPAT TEMUDUGA UNTUK SAMBUNG BELAJAR DI UPSI ! :) :) :) :) :) dapat berita nie masa tengah keje . huhu . . mula mula cuak jugak kan ? ye lah... masa 19/5 haritu , semua pakat siuk check dapat ke tak , tapi kite kat tempat keje . mula laaa.. cari fon , mesej sana sini mintak tolong check . abis semua yang aku rasa boleh tolong , aku contact . tetibeehhh ingat kawan haaa.... haha ! tak lahh... selalu ingat jer k ! aku kan sayang korang . :p

umm... sebenanrnye kan..., bab bab temuduga nie memang fail banyak laa... memang takde sikit sikit dah . cemane hehh??? bila tahu jer dapat temuduga , kepala macam ligat berpusing fiki , apekebenda nyer laa yang dorang nak tanya? ape yang aku kena pakai nieyh?? benda ape aku nak baca??? cemane nak jawab?? cemane etika masa temuduga?? lama lama macam ARGHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.< . memang aku fail . =.="

eah,, tak leh lama lama lagi dah . nak kena gerak dulu . banyak lagi nak kena buat . well, nak wat guane kan? nak gi temuduga tapi satu ahpe preparations pown takde buat lagi.... hari nie harapan aku nak siapkan semua menda alah untuk jumaat nanti . esok dah keje balik . sobs ! sobs ! :'(

daaa..... c ya guys ! :D

No comments: