About Me

My photo
Terengganu, Malaysia
#Fatin Syahirah , 25 SEPT , student at UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN . Faculty Technology Management and Business .

Tuesday 24 July 2012

Wordless Tuesday - Ramadhan

Wordless Tuesday??? ade ke... eahh,, pown boleh laa....hari nie dah masuk hari ke 4 kite berada dalam bulan Ramadhan yang mulia nie kan? macam mane dengan puasa korang setakat nie? dah ade ke yang tinggal? bagi kaum hawa, benda nie biasa la kan. hehe... terawih macam mane? cukup tak setakat nie?

umm... sedar tak sebenarnye banyak benda yang kita tak berapa nak tahu pasal puasa pada bulan Ramadhan nie. yang kita hanya tahu, benda nie termasuk dalam Rukun Iman dan kita sebagai Umat Islam wajib menunaikannya... untuk tahu lebih lanjut, jom kita hayati sedetik gambar tentang Puasa pada Bulan Ramadhan nie.. :)


+ bulan puasa nie ramai yang berubah kepada kebaikan. macam dah start pakai tudung, solat, jaga percakapan dan sebagainya... tapi maaf, nak cakap sikit. kebanyakan yang aten tengok berubah nie masa bulan puasa je. lepas habis je Ramadhan, semua dah kembali kepada asal. berubah kalau boleh, jangan lahatas sesuatu sebab sahaja. kenalah ikhlas dari hati jugak. nie pown peringatan kepada diri sendiri jugak.. :)

No comments: