About Me

My photo
Terengganu, Malaysia
#Fatin Syahirah , 25 SEPT , student at UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN . Faculty Technology Management and Business .

Friday 27 April 2012

apebenda kau nie fatin !

hello girls !! ;) *lambai tangan ala ala diva . hew hew hew ~ eahh , korang yang gurls tu mesti kalau keluar tak sah kalau takde handbag kan ? selalunyer kan , benda ape yang korang letak dalam tu ha? even aku pown sorang gurls yang agak comel , juga membawa handbang , kengkadang tuh kan aku rasa macam tak perlu pown handbag nie . selalunye kalau nak keluar , aku akan fikir banyak kali benda ape yang aku nak bawak . setidah tidak nye pown kan , aku akan fikir and buat sampai kalau boleh tak payah nak bawak handbag kalau pegi berjalan . tapi , bila dah keluar tu , rase pulak susah kan nak letak barang barang bila takde bag nie . =.="

tadi tengah tengah bosan , saje laa aku godek godek handbag aku , tengok benda ape yang boleh aku guna untuk hilangkan bosan . then , bila keluar je semua isi perut bag aku tuh , aku rasa macam , "eah, benda ape la yang ko sumbat dalam beg ko nie fatin huii???" *sigh =.="

korang tak pernah ke rasa macam tu ? like seriously , patutnye bawak I/C , lesen , kad bank dengan duit je kowt ! tak payah nak ber handbag sangat laa.... haddoi ~~ =.="


tengok ! belakberry rosak pown ade tahu dalam bag ! *no tuh dapat free . bukan beli banyak banyak . =.="


tengok !! macam tak guna jer kau nie ! bawak tah hape hape . =.="

tapi kan , lain orang lain la caranye . cam aku yang tak berapa nak feminin and tak berapa nak menjadi wanita melayu terakhir nie , benda nie kekadang aku rasa macam melecehkan . terpulang pada masing masing kan ? :)

No comments: