About Me

My photo
Terengganu, Malaysia
#Fatin Syahirah , 25 SEPT , student at UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN . Faculty Technology Management and Business .

Monday 23 April 2012

Cadbury Zip

ASSALAMUALAIKUM...

HAI! *meniarap sambil tongkat dagu sebelah and sambil lambai tangan and sambil sengih sengih tunjuk gigi . :D
title nie tak bermakna aku nak bagi korang makan Cadbury Zip taw... itu hanya title semata mata . nak cite pasal keje sambilan yang aku wat untuk mengisi masa kosong aku kat rumah nie haa... memang keje nie aku buat semata mata untuk kutip duit untuk tabung masa depan aku jer laa... 

keje yang aku wat nie , xde laa best pown . SAMPLING . haa,, korang tahu tak ? macam promoter gitu laa... aku nak kena promot and bagi sampel kat orang pasal Cadbury Zip nie haa... keje memang duk tercongok jer tengah tengah mall tu and bagi customer yang lalu lalang rasa produk kami nie . keje nie memang aku tak pernah perfikir akan buat langsung . tapi sebab kan bosan , bila kawan aku mintak tolong dia , aku terus ON jer . . penat toksah kira laa kalau dah dari tengahari sampai malam tu tak boleh nan duduk langsung . rehat pown satu jam jer . 

keje nie tak de lah susah . just bagi pelanggan dekat mall yang lalu lalang tu rasa Wafer Cadbury Zip nie , pastu kalau ade yang beli 2 pek Cadbury nie yang 114g tu , kitorang macam ade wat permainan sikit . best jugak bila ade customer yang sporting sporting bagai and sanggup beli sebab nak main game tu jer . :D


nie contoh Cadbury Zip yang kitorang pakai untuk sampel tu . kitorang wat yang perisa Coklat jer . yang Vanilla tu untuk hadiah bagi permainan yang kitorang buat tu .



nie plak pek yang customer kitorang kena beli untuk main permainan yang kitorang buat tuh . tak mahal la . RM4.20 jer...

tapi sebenarnye best jugak tahu . macam bila dah lama terperap dekat rumah kan ,. pastuh tetiba jer dapat keluar rumah dan lepastu nampak macam  macam perangai manusia kat luar tu haaa... lagi pown sekarang kan macam musim melawat Malaysia gitu . ramai jugak laa pelancong pelancong dari luar negara yang datang . best tahu ! :D lepas lama tak speaking , bila jumpa orang orang luar macam tu , best jugak . tapi memang hampeh laa BI aku . nasib dorang paham . haha ! xD

keje nie pown tak lama sebenarnye . habis jer kontrak 4 hari tu , aku sambung laa jadi penganggur balik . tunggu laa ade job lain pulak haa... 2 hari dah lepas , tunggu nak habiskan dua hari jer lagi nieyh . tak sabar !!! sebab kaki memang akan sakit gile gile afta abis jer keje tuh . yang best nyerr,, tido pown macam lena jer tahu ! ala ala sleeping beauty gitu . ^__^

nie ade sikit pic , nak cite banyak pown tak tahu . tengok jer laa... 




#sebab takde keje . muka penat dah..... =.="


#makcik nie sangat ohsemm dan sporting ! xD




#sanggup beli semata mata nak try main , :p








#dorang datang dari LONDON . first time datang Malaysia . :)






#partner saye yang sangat cun kononnye . :p

#tunggu nak habiskan lagi 2 hari . =.="

No comments: